AM serveis t’ofereix un servei complert per a l’administració de finques en divisió horitzontal.  Fem una gestió integral de la comunitat que inclou tots els apectes del seu funcionament  i els tràmits administratius.

Ens encarreguem de:

    • Constitució de la comunitat. Obtenció del llibre d’actes i NIF de la comunitat per al correcte funcionament de la mateixa.
    • Ens encarreguem de la comptabilitat de la seva comunitat.
    • Gestionem les incidències, els industrials i problemes diaris que puguin afectar a la seva comunitat. Disposem d’un ampli llistat d’industrials i professionals per dur a terme la resolució d’incidències a la comunitat.
    • Gestió de morosos. La nostra tasca inclou la reclamació dels rebuts pendents de la comunitat i ens preocupem del cobrament dels rebuts, i gestió amb advocats i procuradors en cas de reclamació judicial.
    • Tracte amb els bancs. Ens encarreguem de la gestió bancària dels rebuts comunitaris, dels de serveis i del pagament als diferents industrials de la comunitat.
    • Comptes individualitzats per a cada comunitat. Ens encarreguem de gestionar l’alta i el canvi d’autoritzats al compte bancari comunitari.
    • Gestió dels certificats digitals de la comunitat. Vigilància i control de les notificacions que afectin a la seva comunitat.
    • Protecció de dades. Gestionem i ens assegurem que la comunitat compleixi amb la normativa de la LOPD.
    • Gestió fiscal de la comunitat. Presentació i gestió dels documents fiscals necessaris i obligatoris davant del ministeri d’hisenda.
    • Gestió davant dels organismes municipals o supramunicipals necessaris per a la obtenció de permisos, o per a la representació de la comunitat en aquests quan sigui necessari.

Si vols rebre una proposta de gestió de la teva comunitat de propietaris, contacte amb nosaltes.